Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Váš firemní tarif s 50 GB dat

Získáte 4 firemní tarify s neomezeným voláním, SMS a sdílenými 50 GB dat.

Přidali jsme spoustu dat. Novým i stávajícím zákazníkům.

Všechny výdaje máte pěkně pod kontrolou na jednom účtu.

Sleva 2 000 Kč na nový telefon nebo tablet ke všem tarifům Red+.

Red+

Základní tarif pro 4 členy firmy

Neomezené volání
do všech sítí pro 4 členy

Neomezené SMS
do všech sítí pro 4 členy

10 GB
měsíční data sdílená mezi členy

Red+ 20 GB

Tarif pro 4 s velkou porcí dat

Neomezené volání
do všech sítí pro 4 členy

Neomezené SMS
do všech sítí pro 4 členy

20 GB 
měsíční data sdílená mezi členy

Red+ 50 GB

Tarif pro 4 s obrovskou porcí dat

Neomezené volání
do všech sítí pro 4 členy

Neomezené SMS
do všech sítí pro 4 členy

50 GB
měsíční data sdílená mezi členy

Tato nabídka už není aktivní.
Nahradili jsme ji novými lepšími tarify, které mimo jiné obsahují i neomezená mobilní data.
Jejich přehled najdete na Neomezených tarifech.

Máte zájem o 4 firemní tarify? Poradíme vám vhodnou variantu.

Nechte nám na sebe číslo a my vám zavoláme. Náš specialista vám nabídne řešení na míru.

Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou. Více o ochraně soukromí

Více informací o tarifu Red+

Volání, SMS a MMS v České republice

  • Voláte zcela neomezeně. Do všech pevných i mobilních sítí v ČR.
  • SMS posíláte rovněž neomezeně do všech mobilních sítí v ČR. Cena SMS na pevnou linku je 5,45 Kč.
  • MMS zpráva stojí 4,54 Kč do jakékoli sítě v ČR.
  • Volání na zvláštní služby (tzv. barevné linky) mohou být účtována, detaily najdete v Centru péče.

Sdílený mobilní internet

Základní měsíční datový objem v tarifu Red+ obsahuje 10, 20 nebo 50 GB dat, která sdílíte mezi členy skupiny.  

Díky službě DataStrop si datový objem můžete kdykoli snadno rozdělit mezi jednotlivá čísla, a to přímo v Můj Vodafone. Pokud si datový limit pro jednotlivá čísla nenastavíte, nevadí. Všichni členové skupiny budou data čerpat společně a toho, kdo potřebuje čerpat víc, neblokuje žádný individuální limit. 

Rychlost mobilního internetu

V rámci tarifu Red+ využíváte rychlý Internet 4G LTE, kterým jsme pokryli už 99 % obyvatel ČR a síť stále vylepšujeme.
Maximální teoretická rychlost stahování je na některých místech až 335 Mbps.

Pro koho je tarif Red+ určen

Red+ je určen firemním zákazníkům. Do své skupiny však můžete přiřadit vedle spolupracovníků třeba i členy rodiny. Tarif si nemohou objednat zákazníci OneNet a nelze aktivovat na číslech, na kterých je uzavřena rámcová smlouva.

Volání do zahraničí a roaming

Volání do zahraničí: Ceny volání do zahraničí se liší podle toho, do které země voláte. Pokud často voláte do jednoho konkrétního státu, můžete si aktivovat zvýhodněný balíček My Country. Více informací, kompletní nabídku a ceník najdete na stránkách volání do zahraničí.

Roaming v EU: V EU, Lichtenštejnsku, Norsku a na Islandu (tedy zóna 1) jste úplně jako doma. Jednoduše křížem krážem Evropou využíváte svůj domácí tarif včetně dat bez roamingového poplatku.

Roaming ve světě: V mnoha zemích zbytku světa (zóna 2 a 3), můžete díky přednastavené službě Roaming na den volat, SMSkovat a využívat 100 MB denně z vašeho domácího tarifu za poplatek 199 Kč/24 hod. Nastavení si ale můžete kdykoliv změnit a platit jen za spotřebované jednotky. Více informací a kompletní nabídku najdete na stránkách roamingu.

Přiřazení čísel v rámci Vodafonu

Do své skupiny Red+ můžete převést jedno až čtyři čísla od Vodafonu. Stávající tarif se tak na těchto číslech změní na Red+.

Pokud chcete Red+ využívat s čísly, které již jsou u Vodafonu, objednávku nelze dokončit v eShopu. Nákup s vámi rádi vyřídíme telefonicky, stačí nám na sebe nechat kontaktní číslo a my se vám ozveme.

Přiřazení čísel od jiného operátora

Do své skupiny Red+ si samozřejmě můžete převést také jedno až čtyři čísla od jiného operátora. Pro objednávku nám buď zanechte své kontaktní číslo a my se vám ozveme, nebo dokončete objednávku v eShopu.

Pamatujte na to, aby číslo, které zvolíte správcem skupiny, bylo v naší síti aktivováno jako první. Teprve potom můžou být služby zprovozněny i na dalších členských číslech.

Při přenosu čísla od jakéhokoli jiného operátora stačí udělat dva kroky a jste u nás raz dva.

1. Dejte výpověď u stávajícího operátora

Jakmile se rozhodnete odejít, nikdo vám nemůže bránit. Výpověď podáte v prodejně nebo na zákaznické lince svého operátora.
Váš operátor vám vygeneruje číslo výpovědi, tzv. ČVOP. To si poznamenejte.

2. Určete si datum přenosu čísla k nám

V případě telefonické objednávky ČVOP sdělíte operátorovi.

Při nákupu v eShopu ho zadáváte v košíku u možnosti "Přenést číslo", kde si také vyberete datum přenosu čísla k nám. Pokud přenášíte více čísel, ideální je nastavit přenos všech čísel na stejné datum, abyste mohli využít rodinné řešení naplno.

Pokud ČVOP ještě nemáte, v košíku zadáte jen přenášená čísla. ČVOP nám doplníte později na speciální stránce, kterou vám ještě pošleme e-mailem.

Pomohly vám informace na této stránce?