Do své skupiny Red+ si samozřejmě můžete převést také jedno až čtyři čísla od jiného operátora. Pro objednávku nám buď zanechte své kontaktní číslo a my se vám ozveme, nebo dokončete objednávku v eShopu.
Pamatujte na to, aby číslo, které zvolíte správcem skupiny, bylo v naší síti aktivováno jako první. Teprve potom můžou být služby zprovozněny i na dalších členských číslech.
Při přenosu čísla od jakéhokoli jiného operátora stačí udělat dva kroky a jste u nás raz dva.
1. Dejte výpověď u stávajícího operátora
Jakmile se rozhodnete odejít, nikdo vám nemůže bránit. Výpověď podáte v prodejně nebo na zákaznické lince svého operátora.
Váš operátor vám vygeneruje číslo výpovědi, tzv. ČVOP. To si poznamenejte.
2. Určete si datum přenosu čísla k nám
V případě telefonické objednávky ČVOP sdělíte operátorovi.
Při nákupu v eShopu ho zadáváte v košíku u možnosti "Přenést číslo", kde si také vyberete datum přenosu čísla k nám. Pokud přenášíte více čísel, ideální je nastavit přenos všech čísel na stejné datum, abyste mohli využít rodinné řešení naplno.
Pokud ČVOP ještě nemáte, v košíku zadáte jen přenášená čísla. ČVOP nám doplníte později na speciální stránce, kterou vám ještě pošleme e-mailem.