Už nemusíte volat na infolinku ani chodit do prodejny
Samoobsluha a mobilní aplikace Můj Vodafone pomáhají vyřešit většinu požadavků týkající se našich služeb. Téměř vše si nastavíte sami.
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
Protože co můžete udělat hned, nechcete odkládat na otevírací dobu
Jednoduše a přehledně
Protože víme, že když máte nějaký požadavek, chcete ho hlavně mít vyřešený
Bez čekání na lince nebo v prodejně
Protože víme, že čas je vzácný a nikoho nebaví být „xtý“ v pořadí
Co všechno vyřešíte online?
Potřebujete poradit?
Pomůže Centrum péče
Centrum péče poradí a pomůže zařídit téměř vše, co ke svému účtu potřebujete.
Snadno, intuitivně, online. Zvládne to každý.
Zodpoví dotazy k zákaznickému účtu a službám
Popíše postupy k řešení vašich požadavků
Nabídne aktuality a důležité zprávy z Vodafonu