- Služba Vodafone live! je služba společnosti Vodafone Czech
Republic a.s. (dále jen společnost Vodafone), která umožňuje zákazníkům
společnosti Vodafone přístup na portál Vodafone live!. Prostřednictvím
portálu Vodafone live! (dále jen „portál“) poskytuje Vodafone svým
zákazníkům přístup k multimediálnímu obsahu Vodafonu nebo třetích stran
na internetových či wapových stránkách prostřednictvím sítě
elektronických komunikací. Služba Vodafone live! zahrnuje možnost
stáhnutí obsahu (download) do mobilního telefonu zákazníka, jeho dočasné
zobrazení (browsing), přehrání (streaming) a zasílání obsahu s využitím
technologií jako např. SMS, MMS.
- Obsahem se rozumí jakýkoli obsahový materiál zpřístupněný
zákazníkům prostřednictvím služby Vodafone live!. Podle účelu a typového
zařazení obsahu Vodafone rozděluje obsah do kategorií na (i) obsah ke
stažení (downloadable obsah) zahrnující veškerý obsah Vodafonu v sekcích
Hry a aplikace, Obrázky, Video a Hudba, a (ii) zpřístupněný obsah
třetích stran na internetových a wapových stránkách třetích stran.
- Pokud bude zákazník přistupovat a zobrazovat internetové a
wapové stránky třetích stran prostřednictvím portálu Vodafone live!, tj.
prostřednictvím přístupového bodu Vodafone live!, tak bude obsah
přizpůsobován zobrazení pro zákazníkem užívaný mobilní telefon za účelem
zrychlení zobrazování obsahu a zkvalitnění internetu a wapu v
mobilních telefonech k čemuž Vodafone zpracovává IMEI mobilního telefonu
zákazníka, tj. unikátní číslo stanovené výrobcem pro každý mobilní
telefon.
- Službu Vodafone live! (dále jen „služba“) může využívat každý
zákazník společnosti Vodafone, který má aktivovanou SIM kartu spolu se
službou Vodafone Připojení, tj. některým z datových tarifů společnosti
Vodafone a nastavením telefonu pro využívání této služby včetně Vodafone
předplacené karty s datovým tarifem společnosti Vodafone a tuto SIM
kartu používá ve Vodafone live! mobilním telefonu (Vodafone live!
zákazník) nebo jiném mobilním telefonu s nastavením přístupového bodu
Vodafone live!. Vodafone live! mobilní telefon je telefon, který na svém
krytu nese značku Vodafone a který má speciální tlačítko (ať už fyzické
či softwarové, tzv. soft key), které umožňuje přímý přístup na portál
Vodafone live!. Vodafone live! telefony jsou dostupné v nabídce
Vodafonu.
- Vodafone zaručuje možnost využívání služby v plném rozsahu pouze
v případě použití Vodafone live! mobilních telefonů zakoupených u
společnosti Vodafone.
- Služba je při splnění podmínek užívání služby aktivní
automaticky, protože službu Vodafone Připojení mají automaticky aktivní
všichni noví zákazníci, pokud si ji nedeaktivují. Vodafone live! telefon
zakoupený u Vodafonu je automaticky nastaven pro využívání služby
Vodafone Připojení.
- Zákazníci s předplacenou kartou nemohou službu využívat v
zahraničí. Službu mohou v zahraničí využívat pouze tarifní zákazníci,
kteří mají aktivované roamingové služby společnosti Vodafone. Seznam
zemí, v nichž je možné využívat službu Připojení roaming a MMS Roaming,
je na www-stage.vodafone.cz. Při využívání služby v zahraničí bude zákazníkovi
po dobu připojení na portál účtována cena za připojení v zahraničí
podle platného ceníku služby Vodafone Připojení; jinak platí podmínky
služby včetně cen obsahu.
- Zákazník při prvním užití SIM karty ve Vodafone live! telefonu,
má právo využít nabídku společnosti Vodafone na stažení jedné položky z
každé sekce Hudba, Hry a aplikace, Video a Obrázky po dobu 30 dnů ode
dne prvního užití SIM karty ve Vodafone live! telefonu (dále jen
„nabídka“). K jedné SIM kartě (telefonnímu číslu) může zákazník tuto
nabídku využít pouze jednou.
- Vodafone si vyhrazuje právo portál, jeho strukturu, zařazený
obsah a služby poskytované prostřednictvím portálu kdykoliv aktualizovat
a měnit. Nově zavedené služby nebo nabídky mohou podléhat zvláštním
podmínkám.
- Vodafone nenese odpovědnost za jakoukoliv škodu vzniklou
zákazníkovi v důsledku stažení obsahu do mobilního telefonu
prostřednictvím portálu či internetových a wapových stránek třetích
stran zpřístupněných prostřednictvím služby.
- Zákazník bere na vědomí, že Vodafone je nositelem autorských
práv ke stránkám tvořícím portál včetně práv ke zveřejnění obsahu;
jakékoliv jejich užití třetí osobou je podmíněno souhlasem Vodafonu.
Zákazník zejména není oprávněn portál ani jeho části jakkoliv
napodobovat, reprodukovat nebo kopírovat. Zákazník má právo využívat
portál a obsah Vodafonu pouze v rozsahu podmínek služby Vodafone live!.
- Obsah zpřístupněný prostřednictvím portálu je chráněn autorskými
právy. Zákazník je oprávněn obsah získaný prostřednictvím portálu
využít výhradně pro svou osobní potřebu, není tedy zejména oprávněn ho
kopírovat, přeposílat či jinak distribuovat nebo využít pro komerční
účely. Užívání obsahu chráněného autorskými právy může být omezeno
prostřednictvím technologických prostředků zamezujících neoprávněnému
nakládání s obsahem (např. tzv. Digital Rights Management).
- Prostřednictvím portálu nebo zadáním URL na portálu může
zákazník vstoupit na internetové a wapové stránky třetích stran, které
nejsou součástí portálu. Za zobrazování a stahování obsahu na
internetových a wapových stránkách třetích stran nenese společnost
Vodafone jakoukoliv odpovědnost.
- Prostřednictvím portálu může zákazník získat přístup k obsahu,
který není určen osobám mladším 18 let nebo může být zákazníkem vnímán
jako neslušný či nevhodný. Zákazník bere na vědomí, že je na jeho
vlastním uvážení a na jeho vlastní riziko, zda k takovému obsahu
přistoupí. Zákazník zároveň nesmí takový obsah zpřístupňovat jiným
osobám mladším 18 let. Přístup k takovému obsahu v rámci služby lze
omezit nastavením příslušného profilu (profil Dítě) na stránkách
www-stage.vodafone.cz v sekci Samoobsluha Můj Vodafone.
- Zákazník neplatí za užívání služby, ale platí za související
datové přenosy při jejím užívání, tj. za zobrazování obsahu třetích
stran nebo stahování obsahu třetích stran z internetových a wapových
stránek prostřednictvím služby, dle svého aktivního datového tarifu.
- Za prohlížení a užívání níže uvedených sekcí :
(i) hlavní sekce (Domů, Stahuj!, Www a Vodafone) včetně podsekcí,
(ii) Katalog služeb (A-Z)
(iii) výsledky vyhledávání zadaných v sekci "Hledej na Seznam" a v sekci "Hledat",
(iv) Mobilní samoobsluha,
(v) sekce Stahuj a podsekce Hry a aplikace, Hudba, Obrázky a Videa, nejsou datové přenosy zákazníkovi zpoplatňovány.
V sekcích Stahuj a podsekcích Hry a aplikace, Hudba, Obrázky a Videa
jsou zákazníkovi účtovány ceny při downloadu za downloadable obsah.
- Ceny za obsah ke stažení jsou uvedeny zde. Ceny služeb uvedených jako zdarma jsou zahrnuty v ceně ostatních služeb elektronických komunikací poskytovaných zákazníkovi.
- V případě přerušení připojení v průběhu stahování obsahu
Vodafonu prostřednictvím portálu bude cena příslušného obsahu ke stažení
účtována v plné výši. Soubory, jejichž stahování nebylo úspěšně
dokončeno, budou uloženy na portálu na záložce Vodafone v sekci
Servisní stránky pod názvem Nestažené soubory a zákazník může stažení
příslušného obsahu dokončit kdykoliv po opětovném obnovení připojení k
portálu; cena příslušného obsahu ke stažení nebude v případě dokončení
jeho stahování zákazníkovi účtována opakovaně.
- Při přístupu na portál prostřednictvím Vytáčeného spojení bude
zákazníkovi po dobu připojení na portál účtována cena za připojení podle
platného ceníku (cena za připojení je účtována po minutách); jinak
platí podmínky služby včetně cen obsahu.
- Ceny účtované společností Vodafone zákazníkovi za downloadable
obsah jsou v rámci služby Chytrý přehled zahrnuty v celkové částce
útraty.
- Za účelem zkvalitňování služeb a produktů a zkvalitňování
nabídky služeb a produktů zákazníkovi na portálu Zákazník bere na vědomí
a souhlasí s využitím informací o využivatelnosti portálu a
návštěvnosti internetových a wapových stránek, zejména pro tzv. cílenou
reklamu.
- Pokud si zákazník nepřeje tzv. cílenou reklamu, tak má právo
toto oznámit společnosti Vodafone prostřednictvím zákaznické linky.
Využívání těchto informací bude ukončeno v přiměřené lhůtě dle
technických a administrativních možností. Pro vyloučení pochybností
Vodafone upozorňuje, že budou zákazníkovi i nadále v rámci užívání
portálu zobrazovány reklamní bannery.
- Zákazník vyjadřuje svůj souhlas s těmito podmínkami každým
přistoupením na portál, tj. využitím služby. Přistoupením na portál
zákazník současně bere na vědomí, že v souladu s těmito podmínkami mu
budou prostřednictvím portálu zobrazovány reklamní bannery.
- V otázkách neupravených v těchto podmínkách služby platí
Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací,
platný Ceník služeb a podmínky uvedené v tištěných materiálech
společnosti Vodafone, případně na stránkách www-stage.vodafone.cz.
- Vodafone má právo tyto podmínky kdykoli aktualizovat či měnit, a
to s účinností ode dne zveřejnění změn na stránkách www-stage.vodafone.cz,
nebude-li stanoven pozdější termín účinnosti.
- Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 7.10.2009 a v plném rozsahu nahrazují podmínky platné do tohoto data.
Pokud je v těchto podmínkách uvedena společnost Vodafone, rozumí se tím
česká společnost Vodafone Czech Republic a.s. (a její síť, produkty a
služby).