Tyto podmínky upravují nabídku společnosti Vodafone Czech Republic a.s., se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, IČO: 25788001, (dále jen „Vodafone“) na získání služeb a zboží za zvýhodněné ceny pro její stávající i nové zákazníky (dále jen „Podmínky“) na základě uzavření smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek na dobu určitou (dále jen „Smlouva“). Pokud je v těchto Podmínkách uveden název Vodafone, rozumí se tím kromě společnosti Vodafone Czech Republic a.s. i její síť, produkty a služby.
I. Právo zakoupit si zařízení za zvýhodněnou cenu z nabídky Vodafonu (dále jen „Zařízení“) má:
a) zákazník
b) zákazník
Zákazník se současně zavazuje po tuto dobu řádně a včas hradit Vyúčtování služeb a plnit všechny své další povinnosti vyplývající ze Smlouvy.
II. Pokud zákazník v průběhu 24 měsíců od aktivace nové SIM karty (resp. koupě Zařízení) dle článku I. výše poruší svou povinnost čerpat služby v dohodnutém minimálním rozsahu (Minimálního měsíčního plnění) a v příslušném zúčtovacím období bude vyúčtovaná částka (vč. DPH) za skutečně odebrané služby u příslušného Nového čísla či Stávajícího čísla (dále společně jen „Číslo“) nižší než sjednaná cena (Minimální měsíční plnění vč. DPH), doúčtuje Vodafone úhradu za služby ve výši rozdílu mezi cenou sjednanou (minimální měsíční plnění vč. DPH) a cenou vč. DPH za služby skutečně odebrané v příslušném zúčtovacím období. Takto vypočtené doúčtování úhrady za Služby podléhá DPH, která bude uplatněna a připočtena ve výši dle platných předpisů.
III. Pokud dojde v průběhu 24 měsíců od aktivace nové SIM karty (resp. koupě Zařízení) dle článku I. výše k porušení Smlouvy podstatným způsobem, tj. pokud dojde k porušení čl. 5.3 všeobecných podmínek pro poskytování služeb elektronických komunikací anebo pokud zákazník bude i přes upozornění Vodafone v prodlení s úhradou Vyúčtování po splatnosti, je zákazník povinen uhradit Vodafonu smluvní pokutu ve výši součinu částky Minimálního měsíčního plnění a počtu pravidelných zúčtovacích období zbývajících do konce sjednané doby trvání závazku u daného Čísla. Tento článek se nevztahuje na výpověď Smlouvy zákazníkem podle části D. článku 1 níže.
IV. V případě koupě mobilního zařízení za zvýhodněnou cenu je Vodafone oprávněn navýšit Volací jistinu s ohledem na výši minimálního měsíčního plnění zákazníka takto:
Pásma pro Minimální měsíční plnění |
Minimální výše Volací jistiny se zvýhodněným zařízením |
---|---|
249-348,99 Kč |
200 Kč |
349-489,99
Kč |
200 Kč |
490-789,99 Kč |
700 Kč |
790-989,99 Kč |
1 200 Kč |
990-1289,99 Kč |
1 700 Kč |
1290 Kč a více |
2 200 Kč |
I. Právo na poskytování služeb za zvýhodněnou cenu dle aktuální nabídky Vodafonu (dále jen „Zvýhodnění“) na dobu 24 měsíců má zákazník, který se Smlouvou zaváže, že po dobu 24 měsíců od aktivace Zvýhodnění na Novém či Stávajícím čísle neklesne rozsah jím užívaných služeb u příslušného Čísla pod dohodnuté Minimální měsíční plnění, které je stanoveno pro příslušné Zvýhodnění a které je cenou sjednanou za služby. Zákazník se současně zavazuje po tuto dobu řádně a včas hradit Vyúčtování služeb a plnit všechny své další povinnosti vyplývající ze Smlouvy. Zvýhodnění nelze kombinovat s jinými slevami na služby poskytované Vodafonem či s jiným zvýhodněním týkajícím se ceny služeb poskytovaných Vodafonem na stejném čísle.
II. Pokud zákazník v průběhu 24 měsíců od aktivace Zvýhodnění dle článku I. výše poruší svou povinnost čerpat služby v dohodnutém minimálním rozsahu (Minimálního měsíčního plnění) a v příslušném zúčtovacím období bude vyúčtovaná částka (vč. DPH) za skutečně odebrané služby u příslušného Čísla nižší než sjednaná cena (Minimální měsíční plnění vč. DPH), doúčtuje Vodafone úhradu za služby ve výši rozdílu mezi cenou sjednanou (minimální měsíční plnění vč. DPH) a cenou vč. DPH za služby skutečně odebrané v příslušném zúčtovacím období. Takto vypočtené doúčtování úhrady za Služby podléhá DPH, která bude uplatněna a připočtena ve výši dle platných předpisů.
III. Pokud dojde v průběhu 24 měsíců od aktivace Zvýhodnění dle článku I. výše k porušení Smlouvy podstatným způsobem, tj. pokud dojde k porušení čl. 5.3 všeobecných podmínek pro poskytování služeb elektronických komunikací anebo pokud zákazník bude i přes upozornění Vodafone v prodlení s úhradou Vyúčtování po splatnosti, je zákazník povinen uhradit Vodafonu smluvní pokutu ve výši součinu částky Minimálního měsíčního plnění a počtu pravidelných zúčtovacích období zbývajících do konce sjednané doby trvání závazku u daného Čísla. Tento článek se nevztahuje na výpověď Smlouvy podle části D. článku 1 níže.
IV. Vodafone poskytuje procentní Zvýhodnění (slevu) na tarify (měsíční paušály) dle tabulky uvedené níže v závislosti na výši Minimálního měsíčního plnění. Rozsah Zvýhodnění a sjednaná úroveň Minimálního měsíčního plnění je specifikovaná ve Smlouvě. Pokud zákazník svůj tarif či skladbu svých služeb změní, o slevu může tímto krokem přijít (pokud touto změnou dojde ke zvýšení celkové výše paušálů tak, že překročí maximální výši uvedenou v tabulce pro dané Minimální měsíční plnění).
Minimální měsíční plnění (MSL) v Kč |
Zvýhodnění na 24 měsíců |
---|---|
50 |
15 % sleva na měsíční (tj. opakující se) paušály na daném čísle, jejichž součet před touto slevou nepřesahuje 292 Kč |
249 |
20% sleva na tarif Smart 50/Business Smart 50, a tarif Business/Start, NEBO 20 minut volání do všech sítí, NEBO 15 % sleva na měsíční (tj. opakující se) paušály na daném čísle, jejichž součet před touto slevou nepřesahuje 410 Kč |
349 |
20
% sleva na tarif Smart 100/Business Smart 100 NEBO 15 % sleva na měsíční (tj. opakující se)
paušály na daném čísle, jejichž součet před touto slevou nepřesahuje 576 Kč |
490 |
20% sleva na tarif Smart 250/Business Smart 250 a tarif Business/Red do sítě , NEBO 50 minut volání do všech sítí, NEBO 15 % sleva na měsíční (tj. opakující se) paušály na daném čísle, jejichž součet před touto slevou nepřesahuje 811 Kč (včetně) |
690 |
20% sleva na tarif Smart 250/Business Smart 250 a tarif Business/Red do sítě , NEBO 50 minut volání do všech sítí, NEBO 15 % sleva na měsíční (tj. opakující se) paušály na daném čísle, jejichž součet před touto slevou nepřesahuje 811 Kč (včetně) |
990 |
20% sleva na tarif Red LTE Plus/Business Red LTE Plus, NEBO 10 % sleva na Business/Tarif Red se vším všudy, NEBO 15 % sleva na jiné měsíční (tj. opakující se) paušály na daném čísle, jejichž součet před touto slevou nepřesahuje 1517 Kč |
1290 |
20% sleva na tarif Red LTE Premium/Business Red LTE Premium, NEBO 10 % sleva na Business/Tarif Red Premium, NEBO 15 % sleva na jiné měsíční (tj. opakující se) paušály na daném čísle, jejichž součet před touto slevou přesahuje 1517 Kč |
Měsíčními paušály se přitom rozumí pravidelné měsíční poplatky za tarif pro národní volání, SMS a datový tarif (nikoliv pro roamingové tarify a doplňkové služby – např. služby Poslání M-Banka a M-Platby SMS, Kamarádi, VPN, Po svém, Skupinové WEB SMS, Program dvojka apod.). Pokud má zákazník složen svůj tarif z jednotlivých balíčků (volné minuty, SMS a datový tarif), pak se měsíční poplatky pro účely výše uvedené tabulky sčítají (pro určení výše MSL) a sleva je poskytována na všechny tyto poplatky.
I. Speciálním Promem se ve smyslu této nabídky rozumí speciální časově omezená sleva či jiná nabídka než nabídka uvedená pod částí A. a B., která je podmíněna závazkem užívání SIM karty či některé služby po stanovenou minimální dobu (dále jen „Speciální Promo“).
II. Nestanoví-li podmínky Speciálního Proma jinak, má možnost získat aktivaci Speciálního Proma z nabídky Vodafonu zákazník se Stávajícím číslem:
III. Pokud zákazník v průběhu 24 měsíců od aktivace Speciálního Proma dle článku II. výše poruší svou povinnost čerpat služby v dohodnutém minimálním rozsahu (Minimálního měsíčního plnění) a v příslušném zúčtovacím období bude vyúčtovaná částka (vč. DPH) za skutečně odebrané služby u příslušného Čísla nižší než sjednaná cena (Minimální měsíční plnění vč. DPH), doúčtuje Vodafone úhradu za služby ve výši rozdílu mezi cenou sjednanou (minimální měsíční plnění vč. DPH) a cenou vč. DPH za služby skutečně odebrané v příslušném zúčtovacím období. Takto vypočtené doúčtování úhrady za Služby podléhá DPH, která bude uplatněna a připočtena ve výši dle platných předpisů.
IV. Pokud dojde v průběhu 24 měsíců od aktivace Speciálního Proma k porušení Smlouvy podstatným způsobem, tj. pokud dojde k porušení čl. 5.3 všeobecných podmínek pro poskytování služeb elektronických komunikací anebo pokud zákazník bude i přes upozornění Vodafone v prodlení s úhradou Vyúčtování po splatnosti, je zákazník povinen uhradit Vodafonu smluvní pokutu ve výši součinu Minimálního měsíčního plnění a počtu pravidelných zúčtovacích období zbývajících do konce sjednané doby trvání závazku u daného Čísla. Tento článek se nevztahuje na výpověď Smlouvy podle části D. článku 1 níže.
a) písemně na prodejně či na dálku (prostřednictvím pošty či jiného doručovatele); zákazníkovi bude zaslán návrh smlouvy, jejímž předmětem bude závazek zákazníka k čerpání služeb ve výši Minimálního měsíčního plnění dle těchto Podmínek. Jedno vyhotovení podepsané smlouvy je zákazník povinen odeslat na adresu Vodafonu v přiložené odpovědní obálce či přinést do jakékoliv pobočky Vodafonu. Seznam poboček je uveden na stránkách www-stage.vodafone.cz. Návrh smlouvy je platný pouze 30 dnů od podpisu návrhu smlouvy ze strany Vodafonu a zákazník je povinen podepsanou smlouvu doručit Vodafonu v této lhůtě. V opačném případě nedojde k uzavření smlouvy a zákazník nesplní podmínky pro zakoupení Zařízení za zvýhodněnou cenu či aktivaci Zvýhodnění; zákazníkovi tak bude doúčtována částka, která se rovná rozdílu mezi standardní ceníkovou cenou a zvýhodněnou cenou Zařízení, popř. bude poskytování Zvýhodnění ukončeno.
b) prostřednictvím telefonní linky – v takovém případě nabývá smlouva účinnosti jejím potvrzením ze strany zákazníka zadáním unikátního kódu, popř. u přenášeného či nového telefonního čísla dnem aktivace SIM karty ;
c) prostřednictvím e-shopu, služby Můj Vodafone na internetové adrese muj.vodafone.cz či mobilní aplikace– v takovém případě nabývá smlouva účinnosti okamžikem zpracování objednávky Vodafonem, přičemž si Vodafone vyhrazuje možnost odmítnout, uzavření takto vzniklé dohody. O odmítnutí dohody bude zákazník telefonicky vyrozumněn na kontaktní číslo uvedené v objednávce. Součástí odeslání objednávky nutné označit pole, kterým zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami a souhlasí s nimi. U nových a přenášených telefonních čísel smlouva nabývá účinnosti dnem aktivace SIM v síti Vodafone.
(PMSL – NMSL) : 5 * ZÚ
přičemž
PMSL – původní výše závazku (Minimálního měsíčního plnění) u daného Čísla
NMSL – nová výše závazku (Minimálního měsíčního plnění) u daného Čísla
ZÚ – počet pravidelných zúčtovacích období zbývajících do konce sjednané doby trvání původního závazku u daného Čísla