Tyto podmínky upravují nabídku společnosti Vodafone Czech Republic a.s.,
se sídlem Vinohradská 167, 100 00 Praha 10, IČO 25788001 (dále jen „Vodafone“),
na získání služeb a zboží za zvýhodněné ceny pro její stávající i nové zákazníky
(dále jen „Podmínky“).
Pokud je v těchto Podmínkách uveden název Vodafone, rozumí se tím mimo společnosti
Vodafone Czech Republic a.s. i její síť, produkty a služby.
A. Podmínky koupě telefonů za zvýhodněnou cenu
I. Právo zakoupit si telefon za zvýhodněnou cenu z nabídky
společnosti Vodafone (dále jen „Telefon“) má:
a) nový zákazník,
- při uzavírání smlouvy o poskytování služeb elektronických komunikací
s Vodafone, jejíž nedílnou součást tvoří Všeobecné podmínky pro poskytování
služeb elektronických komunikací, Ceník a podmínky dalších služeb
(dále jen „Smlouva“), a na jejímž základě si zákazník aktivuje novou SIM kartu
s jakýmkoli Tarifem na míru a složí Volací jistinu stanovenou Vodafonem
dle aktuálního Ceníku; a
- 2. který se zaváže po dobu 6 měsíců od aktivace SIM karty čerpat služby
Vodafone alespoň ve výši Minimálního měsíčního plnění stanoveného
pro příslušný tarif při uzavření Smlouvy. Zákazník se současně zavazuje
po tuto dobu řádně a včas hradit Vyúčtování služeb a plnit všechny své
další povinnosti vyplývající ze Smlouvy.
b) stávající zákazník
- který má u Vodafone aktivní alespoň jednu SIM kartu hrazenou
platební metodou Vyúčtování s některým z Tarifů na míru, tarifů Nabito,
tarifů Naplno, Odepiš, Mezi námi, Karta na míru a Vodafone Divoká karta,
a tuto SIM kartu má zákazník nepřetržitě aktivní po dobu minimálně dvou let; a
- posledních 6 měsíců platí řádně a včas vyúčtování služeb; a
- 3. zaváže se po dobu 6 měsíců od koupě Telefonu čerpat služby Vodafone
alespoň ve výši Minimálního měsíčního plnění stanoveného pro příslušný tarif
při koupi Telefonu. Zákazník se současně zavazuje po tuto dobu řádně
a včas hradit Vyúčtování služeb a plnit všechny své další povinnosti
vyplývající ze Smlouvy.
II. Pokud zákazník v průběhu 6 měsíců od aktivace nové SIM karty
(resp. Koupě Telefonu) dle článku I. výše nedosáhne svého Minimálního měsíčního
plnění, je Vodafone oprávněn doúčtovat zákazníkovi rozdíl mezi jeho reálným
a Minimálním měsíčním plněním. Pokud dojde v průběhu 6 měsíců od aktivace
nové SIM karty (resp. koupě Telefonu) dle článku I. výše k omezení
nebo přerušení poskytování služeb nebo k ukončení Smlouvy pro danou SIM kartu
z důvodů na straně zákazníka, je zákazník povinen uhradit Vodafone rozdíl
mezi celkovou výší úhrad za Vodafone služby čerpané v předmětných 6 měsících
od aktivace nové SIM karty (resp. koupě Telefonu) a šestinásobku nastavené
výše Minimálního měsíčního plnění.
B. Podmínky koupě datových zařízení za zvýhodněnou cenu
I. Právo zakoupit si datové zařízení za zvýhodněnou cenu z nabídky společnosti Vodafone (dále jen „Datové zařízení“) má:
a) nový zákazník,
- který při zakoupení Datového zařízení uzavře s Vodafone současně také
Smlouvu, na jejímž základě si aktivuje novou SIM kartu s jakýmkoliv
Tarifem na míru, a složí Volací jistinu stanovenou Vodafonem
dle aktuálního Ceníku; a
- zaváže se užívat tarif minimálně po dobu:
a. 6 měsíců od aktivace SIM karty s Tarifem na míru; nebo
b. 24 měsíců od aktivace SIM karty s Tarifem na míru v případě zakoupení
modemu Vodafone Mobile Connect kombo za zvýhodněnou cenu.
- Zákazník se současně zavazuje po dobu stanovenou dle předchozího
odstavce čerpat služby Vodafone alespoň ve výši Minimálního měsíčního
plnění stanoveného pro příslušný tarif při koupi Datového zařízení.
Zákazník se současně zavazuje po tuto dobu řádně hradit vystavená
Vyúčtování služeb a plnit všechny své další povinnosti vyplývající ze Smlouvy.
b) stávající zákazník
- který má u Vodafone aktivní alespoň jednu SIM kartu hrazenou platební
metodou Vyúčtování s některým z Tarifů na míru, tarifů Nabito, tarifů Naplno,
Odepiš, Mezi námi, Karta na míru a Vodafone Divoká karta, a tuto SIM kartu
má zákazník nepřetržitě aktivní po dobu minimálně dvou let; a
- posledních 6 měsíců platí řádně a včas vyúčtování služeb; a
- zaváže se užívat tarif minimálně po dobu:
- 6 měsíců od koupě Datového zařízení; nebo
- 24 měsíců od koupě Datového zařízení v případě zakoupení modemu
Vodafone Mobile Connect kombo za zvýhodněnou cenu;
- Zákazník se současně zavazuje po dobu stanovenou dle předchozího
odstavce čerpat služby Vodafone alespoň ve výši Minimálního měsíčního
plnění stanoveného pro příslušný tarif při koupi Datového zařízení.
Zákazník se současně zavazuje po tuto dobu řádně hradit vystavená
Vyúčtování služeb a plnit všechny své další povinnosti vyplývající ze Smlouvy.
II. Pokud zákazník v průběhu 6 měsíců (resp. 24 měsíců v případě modemu
Vodafone Mobile Connect kombo) od aktivace nové SIM karty
(resp. koupě Datového zařízení) dle článku I. výše nedosáhne svého
Minimálního měsíčního plnění, je Vodafone oprávněn doúčtovat zákazníkovi
rozdíl mezi jeho reálným a Minimálním měsíčním plněním.
Pokud dojde v průběhu 6 měsíců (resp. 24 měsíců v případě modemu
Vodafone Mobile Connect kombo) od aktivace nové SIM karty
(resp. koupě Datového zařízení) k omezení nebo přerušení poskytování služeb
nebo k ukončení Smlouvy pro danou SIM kartu z důvodů na straně zákazníka,
je zákazník povinen uhradit Vodafone rozdíl mezi celkovou výší úhrad
za Vodafone služby čerpané v předmětných 6 měsících
(resp. 24 měsíců v případě modemu Vodafone Mobile Connect kombo) od aktivace
nové SIM karty (resp. koupě Datového zařízení) a šestinásobku
(resp. dvacetičtyřnásobku v případě modemu Vodafone Mobile Connect kombo)
nastavené výše Minimálního měsíčního plnění.
C. Podmínky aktivace speciálních PROMO
I. Speciálním Promem se ve smyslu této nabídky rozumí speciální,
časově omezená sleva či jiná nabídka než nabídky uvedené pod písmeny A. a B.
výše (dále jen „Speciální Promo“)
II. Možnost získat aktivaci Speciálního Proma z nabídky společnosti
Vodafone má:
b) stávající zákazník
- který má u Vodafone aktivní alespoň jednu SIM kartu hrazenou
platební metodou Vyúčtování s některým z Tarifů na míru, tarifů Nabito,
tarifů Naplno, Odepiš, Mezi námi, Karta na míru a Vodafone Divoká karta,
a tuto SIM kartu má zákazník nepřetržitě aktivní po dobu minimálně dvou let; a
- posledních 6 měsíců platí řádně a včas vyúčtování služeb; a
- zaváže se užívat předmětnou SIM kartu minimálně po dobu dalších
po sobě jdoucích 12 měsíců od aktivace Speciálního Proma
dle aktivovaného tarifu;
- Zákazník se současně zavazuje po dobu stanovenou dle předchozího odstavce
čerpat služby Vodafone alespoň ve výši Minimálního měsíčního plnění
stanoveného pro příslušný tarif při aktivaci Speciálního Proma.
Zákazník se současně zavazuje po dobu stanovenou dle předchozího odstavce
řádně hradit vystavená vyúčtování služeb a plnit všechny své další povinnosti
vyplývající ze Smlouvy.
III. Pokud zákazník v průběhu 12 měsíců od aktivace Speciálního Proma
dle článku II. výše nedosáhne svého Minimálního měsíčního plnění,
je Vodafone oprávněn doúčtovat zákazníkovi rozdíl mezi jeho reálným
a Minimálním měsíčním plněním. Pokud dojde v průběhu 12 měsíců od aktivace
Speciálního Proma k omezení nebo přerušení poskytování služeb nebo k ukončení
smlouvy pro danou SIM kartu z důvodů na straně zákazníka, je zákazník povinen
uhradit Vodafone rozdíl mezi celkovou výší úhrad za Vodafone služby čerpané
v předmětných 12 měsících od aktivace Speciálního Proma a dvanáctinásobku
nastavené výše Minimálního měsíčního plnění.
D. Společná ustanovení
- Podmínkou zvýhodněné ceny Telefonu, Datového zařízení či jiného zařízení
na základě Speciálního Proma je pořízení a závazek řádného užívání příslušného
tarifu po minimální dobu specifikovanou v těchto Podmínkách.
Pokud tato podmínka není splněna, je Vodafone oprávněn doúčtovat zákazníkovi
původní cenu příslušného zařízení. Vodafone však není oprávněn doúčtovat
zákazníkovi původní cenu příslušného zařízení v případech, kdy bude zákazník
povinen uhradit rozdíl mezi celkovou výší úhrad a příslušného násobku
Minimálního měsíčního plnění dle článku A. odstavce II., článku B. odstavce II.,
nebo článku C. odstavce III těchto Podmínek.
- SIM kartu, která byla aktivována v souvislosti s pořízením Telefonu
či Datového zařízení (společně jako „Zařízení“) dle těchto Podmínek, lze
zařadit pod režim písemné Smlouvy nejdříve po uplynutí 6 měsíců od této
aktivace nebo pořízení Zařízení a splnění dalších ustanovení těchto
Podmínek. SIM kartu, která byla aktivována v souvislosti s pořízením
modemu Vodafone Mobile Connect kombo dle těchto Podmínek, lze zařadit
pod režim písemné Smlouvy nejdříve po uplynutí 24 měsíců od této
aktivace nebo pořízení modemu Vodafone Mobile Connect kombo a splnění
dalších ustanovení těchto Podmínek.
- SIM kartu, k níž bylo aktivováno Speciální Promo dle těchto
Podmínek, lze zařadit pod režim písemné Smlouvy nejdříve po uplynutí 12
měsíců od aktivace Speciálního Proma.
- Nový nefiremní zákazník si může pořídit maximálně 4 zařízení
dle těchto Podmínek v průběhu po sobě bezprostředně jdoucích 12 měsíců,
nový firemní zákazník bez písemné Smlouvy si může v průběhu
po sobě bezprostředně jdoucích 12 měsíců pořídit maximálně 4 takováto zařízení.
Při pořízení zařízení nad rámec počtu dle předchozí věty je Vodafone oprávněn
v rámci takovéto aktivace požadovat složení vyšší Volací jistiny v souladu
s platným Ceníkem.
- Stávající zákazník si v průběhu 24 po sobě jdoucích měsících může pořídit
maximálně 10 zařízení dle těchto Podmínek na každou SIM kartu, u které
jsou splněny podmínky rozhodné pro vznik práva na koupi zařízení.
- Tyto Podmínky se vztahují i na pořizování zařízení
v rámci tzv. „DOPRODEJE“.
- Tyto Podmínky neplatí pro firemní zákazníky s písemnou smlouvou.
- Pokud tyto Podmínky nestanoví jinak, použijí se přiměřeně
Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací,
platný Ceník služeb, podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti
Vodafone a případné podmínky dalších služeb Vodafone.
Více na stránkách www-stage.vodafone.cz.
- Vodafone si vyhrazuje právo kdykoliv i bez uvedení důvodu omezit,
ukončit nebo změnit tyto Podmínky, a to s účinností ode dne oznámení
na internetových stránkách www-stage.vodafone.cz, nebude-li výslovně uveden termín
pozdější.
- Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 21.4.2011.
Vytisknout