Podmínky provozu služby Vodafone Internet ADSL/VDSL platné do
Nabídku služby Vodafone Internet ADSL/VDSL (dále jen "Služba")
mohou využít všichni zákazníci Vodafone. Podmínky provozu služby
Vodafone Internet ADSL/VDSL upravují poskytování služeb technologií ADSL
i VDSL.
Přístup je možné zřídit pouze v případě, že jsou splněny následující podmínky:
U souběžné služby HTS nesmí být spuštěná služba AOT (Advice On Time).
Přístup je možné zřídit na neobsazeném přístupovém vedení nebo
pokud je na stejném přístupovém vedení souběžná služba HTS nebo
euroISDN2 typu A.
Pokud zákazník využívá službu euroISDN2 od společnosti
Telefónica Czech Republic, a.s., tato služba musí být definována na
rozhraní U.
Pokud koncový bod sítě společnosti Telefónica Czech Republic,
a.s. není tvořen telefonní zásuvkou s jedním konektorem RJ 11, případně
jsou-li dále paralelní zásuvky, Zákazník před objednáním služby u
společnosti Vodafone musí požádat společnost Telefónica Czech Republic,
a.s. o bezplatnou výměnu nebo úpravu koncového bodu sítě, neboť tuto
činnost může ze zákona vykonávat pouze fyzická nebo právnická osoba,
která je k tomu oprávněná dle zvláštního předpisu a oprávněná
společností Telefónica Czech Republic, a.s.
Na lince nesmí být aktivní služba AOT (Advice On Time) poskytovaná společností Telefónica Czech Republic, a.s.
Linka nesmí být určena pro veřejné telefonní automaty (VTA), pro
veřejné telefonní hovorny (VTH), pro veřejné telefonní stanice (VTS) a
telefonní stanice účelové telefonní sítě (UTS).
Pro využití Služby musí být zákazník vybaven vhodným koncovým
zařízením (ADSL2+ modem certifikovaný pro provoz v PSTN sítí v ČR, v
případě varianty služby VDSL musí být vybaven VDSL modemem). Funkčnost
služby může být zaručena jen při využití koncového zařízení dodaném
společností Vodafone.
Vodafone se zavazuje provést aktivaci Služby nejpozději do 60 dnů
od odeslání objednávky na zřízení Služby, pokud jsou splněny podmínky
zřízení přístupu.
Smlouva o poskytování služby Vodafone Internet ADSL/VDSL je
uzavřena také oznámením o aktivaci služby na základě objednávky, a
přidělením uživatelského jména a hesla zákazníkovi.
Pro uzavření smlouvy je třeba, aby zákazník kromě údajů uvedených
ve Všeobecných podmínkách pro poskytování služeb elektronických
komunikací sdělili v případě migrace stávající ADSL přípojky také
následující údaje: identifikátor linky (virtuální telefonní číslo) a
číslo stávající služby ADSL.
Uzavřením smlouvy zákazník souhlasí, aby Vodafone kromě údajů
uvedených ve Všeobecných podmínkách pro poskytování služeb
elektronických komunikací zpracovával k obchodním a marketingovým
účelům, včetně provádění průzkumu trhu a nabízení obchodu a služeb, také
následující údaje: identifikátor linky (virtuální telefonní číslo) a
číslo služby.
Rychlost přenosu dat není garantována a je závislá na místě
připojení zákazníka k síti elektronických komunikací a určena podmínkami
tarifu, ve kterém bude zákazníkovi Služba poskytována.
Vodafone může změnit zákazníkem zvolený tarif Služby na tarif s
nejbližší nižší přenosovou rychlostí v případě, že zákazníkem zvolený
tarif se zvolenou maximálních rychlostí přenosu dat není v místě
připojení možné z technických důvodů zřídit.
V případě, že zákazník požádá o změnu tarifu na tarif s vyšší
rychlostí přenosu dat, Vodafone před provedením změny zjistí, zda je
možné v daném místě připojení zákazníka k síti elektronických komunikací
poskytovat Službu s nově zvolenou maximální rychlostí přenosu dat. V
případě, že změnu nebude možné z technických důvodů provést, bude žádost
o změnu zamítnuta, což však není důvodem pro ukončení užívání Služby.
Vodafone je oprávněn změnit typ přípojky Služby z přípojky bez
pevné linky na typ přípojky k pevné lince se stejnou rychlostí přenosu
dat, pokud si zákazník Služby zřídí hlavní telefonní stanici.
Vodafone je oprávněn změnit typ přípojky Služby z přípojky k pevné
lince na typ přípojky bez pevné linky se stejnou rychlostí přenosu dat,
pokud si zákazník Služby zruší hlavní telefonní stanici.
Změna typu přípojky z přípojky k pevné lince na přípojku bez pevné
linky a obráceně vede ke změně účtování měsíčního poplatku za užívání
Služby a to dle aktuálně platného Ceníku pro využívaný tarif.
Při přenesení internetového připojení ADSL k Vodafone zadá
zákazník v objednávce služeb telefonní číslo pevné linky (pokud bude
Služba poskytována na této lince) a číslo služby přidělené dosavadním
poskytovatelem služeb elektronických komunikací. Při přenášení připojení
může dojít k dočasnému výpadku internetového připojení.
V případě přenosu internetového připojení ADSL a VDSL k Vodafonu
může Vodafone požadovat od Zákazníka podpis autorizačního formuláře, ve
kterém zákazník zplnomocňuje Vodafone k úkonům nutným k převedení
stávajícího internetového připojení ADSL a VDSL k Vodafonu.
Vodafone má právo kontroly přípojného koncového zařízení uživatele
z hlediska shodnosti druhu a typu zařízení a způsobu jeho připojení.
V případě neoprávněné reklamace služby, kdy je k ověření
funkčnosti služby nutná návštěva technika, vyhrazuje si Vodafone
vyúčtovat náklady na tuto návštěvu zákazníkovi ve výši dle platného
Ceníku.
Zákazník je povinen zajistit oprávněnému zástupci společnosti
Vodafone přístup k zařízení společnosti Vodafone umístěnému v objektu,
kde je služba instalována, a to pro účely zákazníkem vyžádaného
servisního zásahu, nebo, po předchozí dohodě se zákazníkem, pro účely
preventivní údržby svého zařízení.
Zákazník je povinen zajistit přístup servisních zaměstnanců
společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. k účastnickému vedení ve
vlastnictví společnosti Telefónica Czech Republic a.s., pomocí kterého
je služba realizována. K tomuto účelu je zákazník povinen označit
telefonní zásuvku, na které je zpřístupněné vedení ukončeno.
Zákazník je povinen zajistit oprávněnému zástupci společnosti
Telefónica Czech Republic, a.s. přístup ke koncovému bodu sítě za účelem
zjištění, ověření a odstranění poruchy na zpřístupněném účastnickém
vedení ve vlastnictví společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Zákazník je povinen poskytnout společnosti Vodafone či oprávněnému
zástupci společnosti Telefónica Czech Republic , a.s. přiměřenou
součinnost při zřízení a údržbě Služby či odstranění poruch Služby.
Pokud tyto podmínky Služby nestanoví jinak, použijí se přiměřeně
ustanovení Všeobecných podmínek pro poskytování služeb elektronických
komunikací a podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti
Vodafone, případně na stránkách www-stage.vodafone.cz. Při přenášení
internetového připojení ADSL/VDSL od Vodafone k jinému poskytovateli
služeb elektronických komunikací se přiměřeně použijí Podmínky služby
přenositelnosti telefonních čísel.
Pokud je v těchto podmínkách uveden Vodafone, rozumí se tím česká
společnost Vodafone Czech Republic a.s. (a její síť, produkty a služby).
Slova či termíny s velkým počátečním písmenem, která nejsou výslovně
definována v těchto podmínkách, mají stejný význam jako ve Všeobecných
podmínkách pro poskytování služeb elektronických komunikací.
Rádi bychom vás upozornili, že můžeme podmínky Služby jednostranně
měnit či jejich poskytování jednostranně ukončit; o tom vás budeme
samozřejmě informovat v souladu se Všeobecnými podmínkami pro
poskytování služeb elektronických komunikací.
Tyto podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 19.9.2011.