Jak Virtuální pobočková ústředna funguje
Díky Virtuální pobočkové ústředně jsme schopni vám poskytnout řadu funkcí, které budete využívat zcela zdarma. Jde například o možnost filtrovat příchozí hovory, blokovat příchozí i odchozí hovory nebo možnost volat si s kolegy přes zkrácené telefonní volby. Nastavení je vždy dynamicky upraveno podle výběru funkcí, které právě potřebujete a jaké si nastavíte přes OneNet samoobsluhu. Záleží jen na vás, zda chcete dané funkce používat na mobilech, pevných linkách, nebo na všech typech koncových zařízení.
Za poplatek jsou k dispozici další rozšiřující služby, např. Nahrávání hovorů nebo Business hlasová samoobsluha.
Připojení vašich pevných telefonů
Propojte vaše pevné linky k naší Virtuální pobočkové ústředně. Pohodlně tak budete využívat všechny její funkcionality, jako byste měli vlastní pobočkovou ústřednu. O veškerou správu se postaráme za vás.
9 funkcí zdarma pro mobilní a pevné telefony