Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Virtuální pobočková ústředna

Pokud chcete využívat funkce pobočkové ústředny, nemusíte si ji pořizovat.

Získat nabídku

Jak Virtuální pobočková ústředna funguje

Díky Virtuální pobočkové ústředně jsme schopni vám poskytnout řadu funkcí, které budete využívat zcela zdarma. Jde například o možnost filtrovat příchozí hovory, blokovat příchozí i odchozí hovory nebo možnost volat si s kolegy přes zkrácené telefonní volby. Nastavení je vždy dynamicky upraveno podle výběru funkcí, které právě potřebujete a jaké si nastavíte přes OneNet samoobsluhu. Záleží jen na vás, zda chcete dané funkce používat na mobilech, pevných linkách, nebo na všech typech koncových zařízení.

Za poplatek jsou k dispozici další rozšiřující služby, např. Nahrávání hovorů nebo Business hlasová samoobsluha.

Připojení vašich pevných telefonů

Propojte vaše pevné linky k naší Virtuální pobočkové ústředně. Pohodlně tak budete využívat všechny její funkcionality, jako byste měli vlastní pobočkovou ústřednu. O veškerou správu se postaráme za vás.

9 funkcí zdarma pro mobilní a pevné telefony

FunkceNastavitelné přes OneNet samoobsluhuNastavitelné přes technickou podporuDostupné na mobilní telefonDostupné na pevný telefonDostupné na IP telefon
Hlasová VPN
Důvod nepřítomnosti
Osobní hlasová schránka
Zkrácené volby
Omezení odchozích a příchozích volání
Nerušit
Přepojení hovoru
Zobrazení / skrytá čísla při volání
Zpětné volání

Hlasová VPN

Volejte zdarma mezi pevnými i mobilními telefony, co máte ve firmě. Optimalizujete náklady.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ne
Nastavitelné přes technickou podporu Ano
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ano
Dostupné na IP telefon Ano

Důvod nepřítomnosti

Informujte volající, proč momentálně nemůžete hovor přijmout a kdy budete opět k dispozici.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ano
Nastavitelné přes technickou podporu Ne
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ne
Dostupné na IP telefon Ano

Osobní hlasová schránka

Přehrajte si vzkazy přes telefon nebo si je vyzvedněte v e-mailové schránce v audiosouboru.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ano
Nastavitelné přes technickou podporu Ne
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ne
Dostupné na IP telefon Ano

Zkrácené volby

Vytáčejte linky ve firmě zkrácenou volbou, např. třímístným číslem.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ano
Nastavitelné přes technickou podporu Ne
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ano
Dostupné na IP telefon Ano

Omezení odchozích a příchozích volání

Omezte příchozí nebo odchozí hovory na jednotlivá čísla i podle typu volání (např. mezinárodní, národní, do mobilních sítí).

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ano
Nastavitelné přes technickou podporu Ne
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ano
Dostupné na IP telefon Ano

Nerušit

Nastavte si linku (mobilní i pevnou) tak, aby filtrovala příchozí hovory. Například aby její uživatel nebyl rušen v daný čas nebo vybranými čísly.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ano
Nastavitelné přes technickou podporu Ne
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ne
Dostupné na IP telefon Ano

Přepojení hovoru

Přepojujte hovory na jinou linku automaticky, nebo ručně třeba v období dovolených.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ne
Nastavitelné přes technickou podporu Ano
Dostupné na mobilní telefon Ne
Dostupné na pevný telefon Ne
Dostupné na IP telefon Ano

Zobrazení / skrytá čísla při volání

Nastavte si různé varianty zobrazení nebo skrytí čísla volanému pro mobil a pro číslo pevné linky.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ano
Nastavitelné přes technickou podporu Ne
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ano
Dostupné na IP telefon Ano

Zpětné volání

Požádejte o zpětné zavolání, odeslání SMS, zanechání hlasové zprávy nebo přesměrování hovoru k jeho kolegovi, když má volaný obsazeno. Služba funguje, jen když volající i volaný užívají síť Vodafone OneNet.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ano
Nastavitelné přes technickou podporu Ne
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ne
Dostupné na IP telefon Ano

Chcete nabídku na míru pro virtuální pobočkovou ústřednu? Zavoláme vám

Cenu této služby vždy stanovujeme individuálně podle vašich potřeb. Nechte nám na sebe číslo a náš firemní specialista vám zavolá.

Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou.
Více o ochraně soukromí

Hlavní výhody

Více informací

Objevte více o této službě - další výhody, požadavky služby, dokumenty ke stažení a mnohé další.

Co potřebujete pro Virtuální pobočkovou ústřednu

Rozšířené funkce, které jsou zpoplatněny

FunkceNastavitelné přes OneNet samoobsluhuNastavitelné přes technickou podporuDostupné na mobilní telefonDostupné na pevný telefonDostupné na IP telefon
Skupinová hlasová schránka
Manažer-Asistent
Na dosah
Skupinová linka pro IP telefony
Spojte mě
Najdi mě
Přivítání / Přivítání plus
Barevná čísla
Nahrávání hovorů Jen pro příchozí hovory. Jen pro příchozí hovory. Jen pro příchozí hovory.
Business hlasová samoobsluha
Audiokonference

Skupinová hlasová schránka

Volající vám mohou nechat vzkaz, například objednávku. Vzkaz převedeme do audiosouboru, který automaticky pošleme na předem nastavenou e-mailovou adresu.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ano
Nastavitelné přes technickou podporu Ne
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ano
Dostupné na IP telefon Ano

Manažer-Asistent

Filtrujte hovory na mobilní nebo pevné telefony individuiálně podle toho, kdo volá. Vybrané hovory přesměrujte např. na vaši asistentku.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ano
Nastavitelné přes technickou podporu Ne
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ne
Dostupné na IP telefon Ano

Na dosah

Přesměrujte si všechny příchozí hovory pro případ, že je nebudete moci přijmout. Hovory přesměrujete na vámi vybrané linky, aby se vaši zákazníci vždy dovolali.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ano
Nastavitelné přes technickou podporu Ne
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ne
Dostupné na IP telefon Ano

Skupinová linka pro IP telefony

Využívejte při komunikaci se zákazníky jednotné telefonní číslo pro volání z i do firmy. Při volání do firmy reaguje větší počet telefonů, takže se zákazník vždy dovolá.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ne
Nastavitelné přes technickou podporu Ano
Dostupné na mobilní telefon Ne
Dostupné na pevný telefon Ne
Dostupné na IP telefon Ano

Spojte mě

Vytáčejte telefonní čísla na vašich pevných i mobilních telefonech prostřednictvím hardwaru za pomoci speciální aplikace.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ano
Nastavitelné přes technickou podporu Ne
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ne
Dostupné na IP telefon Ano

Najdi mě

Příchozí hovor vám vyzvání postupně, nebo paralelně na několika telefonech.. Můžete být za stolem u pevné linky nebo s mobilním telefonem v zasedací místnosti.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ano
Nastavitelné přes technickou podporu Ne
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ne
Dostupné na IP telefon Ano

Přivítání / Přivítání plus

Přivítejte volající zákazníky a automaticky distribuujte příchozí hovory tak, že už žádný hovor nezmeškáte. Základní možností je postupné vyzvánění hovoru na telefonech v nastaveném pořadí. Volání v pracovní době může být navíc přesměrováno na jiné koncové telefony než mimo pracovní dobu. Pokud jsou všichni operátoři vytíženi, služba v rozšířené variantě umožňuje volajícím čekat ve frontě.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ano
Nastavitelné přes technickou podporu Ne
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ne
Dostupné na IP telefon Ano

Barevná čísla

Pokud potřebujete snadno zapamatovatelné číslo, na kterém vás mohou kontaktovat zákazníci, vyberte si z naší nabídky Barevných čísel. Tato čísla se liší podle toho, kdo za zavolání platí. Můžete to být buď vy, zákazník, nebo oba.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ano
Nastavitelné přes technickou podporu Ano
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ano
Dostupné na IP telefon Ano

Nahrávání hovorů

Sledujte kvalitu obsluhy vašich zákazníků. Nahrávejte hovory vedené po spojení s hlavním kontaktním číslem hlasového menu vaší firmy.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ne
Nastavitelné přes technickou podporu Ano
Dostupné na mobilní telefon Jen pro příchozí hovory.
Dostupné na pevný telefon Jen pro příchozí hovory.
Dostupné na IP telefon Jen pro příchozí hovory.

Business hlasová samoobsluha

Vytvořte hlasové uvítání a rozcestník pro každého, kdo se dovolá do vaší firmy.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ne
Nastavitelné přes technickou podporu Ano
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ano
Dostupné na IP telefon Ano

Audiokonference

Pořádejte audiokonferenční hovory se zákazníky, dodavateli nebo partnery bez pořizování jakýchkoli systémů. Nahradíte tak mnohá osobní setkání a ušetříte nejen čas, ale i peníze.

Nastavitelné přes OneNet samoobsluhu Ano
Nastavitelné přes technickou podporu Ano
Dostupné na mobilní telefon Ano
Dostupné na pevný telefon Ano
Dostupné na IP telefon Ano

Další výhody Virtuální pobočkové ústředny

Při stěhování už nebudete přesouvat celou ústřednu ani zavádět novou kabeláž.

Ani služby pro mobilní telefony nejsou nijak omezené. Vaše mobilní i pevní telefony se jednoduše chovají stejně.

Zaručíme vám nepřetržitý dohled a okamžité řešení problémů.

Jak Virtuální pobočková ústředna funguje

Stěhuje se vaše společnost do nových prostor? Řešíte, jak mít i nadále a co nejlevněji k dispozici všechny funkce pobočkové ústředny, které využíváte? Například volání přes zkrácené volby při komunikaci se skladem a logistikou? Nebo kontakt na hlavní linku se spojovatelkou?

Přesunout vaši současnou virtuální pobočkovou ústřednu je nákladné a nepraktické. V nových prostorech musíte zavést veškerou kabeláž a sehnat partnera, který vám pomůže stávající ústřednu přesunout. Řešením může být využívání naší Virtuální pobočkové ústředny. Není třeba nic instalovat a zařizovat. Pro zaměstnance, kteří využívají mobilní telefony, se nic nezmění. Jedinou změnou bude vybavení prostor (např. skladů), ve kterých byly doposud pevné linky, novými IP telefony. Veškeré funkce mobilních i pevných linek si nastavíte ve OneNet samoobsluze.